Często przesiadujesz w pracy? Pracujesz po 10 godzin lub dłużej? Zastanawiałeś się kiedykolwiek jak zarządzasz czasem i czy potrafisz to robić? Rozwiąż prosty test online, a dostaniesz odpowiedź.

Jest poniedziałek, masz do wykonania kilka rzeczy na raz co robisz:

Jest poniedziałek, masz do wykonania kilka rzeczy na raz co robisz:

Bez którego z przedmiotów nie wyobrażasz sobie życia:

Czy często zdarza Ci się, że wciąż gonią Cię terminy nie załatwionych spraw?

Czeka Cię nieprzyjemne zadanie do wykonania np.: napisanie raportu

Rano dowiadujesz się, że spotkanie z klientem się nie odbędzie i mas wolne do godziny 11stej:

W weekendy zwykle:

Kiedy urlop zbliża się ku końcowi Ty:

Test: Jak zarządzasz czasem? Potrafisz zarządzać czasem?

  1. Wynik Testu: Typ nerwusa

    Stresujesz się planowaniem czasu i dlatego nie umiesz go efektywnie wykorzystać. Nagle zmiany w czasie pracy potrafią skutecznie wytrącić Cię z równowagi i ciężko jest Ci wtedy zabrać się ze spokojem do kolejnych zadań i obowiązków. Stres powoduje także, że czasami zaniedbujesz swoje obowiązki bo nie potrafisz zapanować nad ich nadmierną ilością. Być może bierzesz za dużo na swoje barki i nie delegujesz zadań swoim podwładnym? A może nie zbytnio się stresujesz wykonywaniem zdań i dlatego ciężko Ci jest efektywnie zarządzać czasem pracy? warto przemyśleć te zagadnienia.

  2. Wynik Testu: Typ - zdyscyplinowany

    Potrafisz doskonale organizujesz swój czas. Jesteś zdyscyplinowany, sumienny. Umiesz jasno określone cele, do których wytrwale zmierzasz. Umiesz właściwie dzielić swój czas między pracę i rozrywkę. Nie zaniedbując żadnej z tych. Umiesz wyznaczać zadania priorytetowe i te mniej ważne. Twoja umiejętność planowania czasu sprawdza się na stanowisku osoby zarządzającej innymi ludźmi. Uważaj jednak na grożący Ci perfekcjonizm i czasem nie planuj z ołówkiem w ręku wolnego czasu. Pójdź czasem ‘na żywioł” lub pozwól by to inni (np.: rodzina, przyjaciele ) zorganizowali Ci czas wolny.

  3. Wynik Testu: Typ - roztrzepany

    Czas "przelatuje Ci przez palce". Masz trudności z jego okiełznaniem, zagospodarowaniem i właściwym wykorzystaniem. Masz tendencje do odkładania spraw i zadań na „później”. Cenisz bardziej dziś niż jutro i dlatego wolisz „ niech dzisiaj będzie przyjemnie a od jutra wezmę się za robotę” . Zacznij więc notować w kalendarzu sprawy, które masz wykonać wtedy o wiele łatwiej będzie ci ustalić kolejność wykonywania obowiązków. Postaraj się też skupić na sprawach najbardziej istotnych, które musisz wykonać w danym dniu. Jeśli nie nauczysz się wykonywać powierzonych ci zadań w terminie, i ciągle będziesz je przekładał to jaki wzór dajesz swoim pracownikom?

Twoja Ocena



Facebook Conversations