Jak zasnąć w 2 minuty według amerykańskiej marynarki wojennej?

2 Wyswietleń
Published
Masz problemy z zasypianiem? W nocy przewracasz się z boku na bok? Dobry sen to podstawa do zachowania pełni zdrowia. Jeśli jesteś więc jedną z miliona osób na świecie, która cierpi na bezsenność albo chciałbyś zasypiać szybciej, obejrzyj nasz filmik, a nauczysz się sztuczki wprost od żołnierzy z amerykańskiej armii.
Wiedza na temat odpowiedniej ilości snu pomoże ci ustalić, czy twój rytm spania jest efektywny, czy raczej wymaga poprawy. Niemowlęta normalnie śpią przez większość dnia (około 16 godzin), nastolatki potrzebują około 9 godzin na dobę, a dorośli od 7 do 8 godzin. Jeśli nie spełniasz swojego limitu snu, nie jesteś sam!
Według American Sleep Association 50–70 milionów dorosłych Amerykanów cierpi na zaburzenia snu. Szacuje się, że około 20% ludzi na świecie ma problemy ze snem. Istnieje 70 różnych rodzajów zaburzeń snu, a najczęstszy przypadek stanowi bezsenność. Sen jest niezbędny do zwalczania chorób i prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego. Bezsenność prowadzi do zaburzeń równowagi hormonalnej, a ich skutkiem może być zwiększenie masy ciała, spowolnienie reakcji, drażliwość, problemy z pamięcią, depresja i bóle głowy.

Czas:
Do czego może doprowadzić bezsenność 1:46
Krok 1 2:42
Krok 2 3:07
Krok 3 3:34
Krok 4 3:43
Krok 5 3:58
Inne sposoby na szybkie zasypianie 6:13


Streszczenie:
- Według American Sleep Association 50–70 milionów dorosłych Amerykanów cierpi na zaburzenia snu. Szacuje się, że około 20% ludzi na świecie ma problemy ze snem.
- Bezsenność może być powszechna u ludzi znajdujących się pod wpływem silnego stresu, doświadczających dużych zmian życiowych lub mających problemy emocjonalne.
- Brak snu w przypadku bezsenności może powodować zaburzenia równowagi hormonalnej. Ich skutkiem jest zwiększenie masy ciała, spowolnienie reakcji, drażliwość, problemy z pamięcią, depresja i bóle głowy.
- Połóż się na łóżku twarzą do góry. Rozluźnij mięśnie twarzy, włączając w to język, szczękę oraz mięśnie wokół oczu. Jeśli złapiesz się na tym, że marszczysz brwi, mocno skoncentruj się, żeby napięcie w miejscu między nimi puściło.
- Opuść ramiona, jak najniżej potrafisz. Pomoże to rozciągnąć szyję i uwolnić z niej napięcie. Rozluźnij ramiona najpierw z jednej, a później z drugiej strony.
- Wypuść powietrze i rozluźnij klatkę piersiową. Poczuj, jak twoje płuca wypełniają się powietrzem.
- Rozluźnij nogi. Najpierw uwolnij napięcie w udach. Następnie pozwól, by uczucie relaksu przeniknęło twoje łydki. Na końcu skoncentruj się na stopach i kostkach.
- Teraz, kiedy twoje mięśnie są już odprężone, czas całkowicie oczyścić twój umysł.
- Piloci uczyli się tej techniki, siedząc na krześle. Podczas ćwiczeń, aby ich mięśnie stały się wiotkie, stawiali stopy prosto na podłodze, a ręce kładli na kolanach.

Muzyka: Epidemic Sound https://www.epidemicsound.com/

Użyte materiały (zdjęcia, filmy i inne) pochodzą z:
https://www.depositphotos.com
https://www.shutterstock.com
https://www.eastnews. ru
______
Subskrybuj Jasną Stronę
https://bit.ly/2n9VrJj

______
Zasubskrybuj nasze kanały:

5-minutowe Sztuczki
https://bit.ly/2J4IN8l
5-MINUTOWE SZTUCZKI dla DZIEWCZYN
https://bit.ly/2txVU7w
5-MINUTOWE SZTUCZKI dla DZIECI
https://bit.ly/2F40z7V
PRAWDZIWE HISTORIE
https://bit.ly/2J3Cdis
Kategorie
Sample Category #1
Bądź pierwszym który skomentuje.