Psychotest: Jestem bałaganiarzem czy pedantem?
Psychotest:  Jestem bałaganiarzem czy pedantem?
Jesteś bałaganiarzem czy może pedantem? Jeżeli tego nie wiesz, to wystarczy rozwiązać prosty test, a przekonasz się jak jest

Które z poniższych zdań najlepiej określa twoje miejsce pracy?

Które z poniższych zdań najlepiej określa twoje miejsce pracy?

Co myślisz o układaniu planu dnia?

Jak wyglądają twój garaż/strych/szafki?

W jakim stopniu zaplanowałeś najbliższe 5 lat swojego życia?

Jak podchodzisz do pozbywania się zbędnych przedmiotów?

Jak wyglądają pokoje w twoim mieszkaniu?

Które ze stwierdzeń najlepiej określa twój styl pracy?

Co robisz, jeśli potrzebujesz pomysłów na projekt lub rozwiązanie problemu?

Psychotest: Jestem bałaganiarzem czy pedantem?

  1. You got: Patologiczny bałaganiarz

    Umiarkowany nieporządek może przynosić wiele korzyści, ale w pewnym momencie bałagan osiąga poziom patologiczny - być może znajdujesz się już na tym etapie. Podczas gdy wielu ludzi potrafi być bałaganiarzami i równocześnie całkiem dobrze sobie radzić i efektywnie pracować, ekstremalny nieporządek może wskazywać na poważny problem, taki jak zaburzenia uwagi czy depresję. Przemyśl, czy nie warto więc poszukać pomocy specjalisty.

  2. You got: Symulant porządku

    Chciałbyś wydawać się bardzo schludny i zorganizowany, podczas gdy w rzeczywistości jesteś bałaganiarzem. Poziom twojej dezorganizacji jednak prawdopodobnie nie powoduje problemów i, tak naprawdę, może przynieść ci korzyści w dziedzinie zdolności adaptacyjnych i kreatywności. Pewnie jednak niepotrzebnie odczuwasz z jego powodu wstyd lub obawę. Może odpuścisz sobie poczucie winy i przyznasz się do swojego użytecznego bałaganu?

  3. You got: Bałaganiarz specjalista

    Bałaganiarze specjaliści osiągają odpowiedni poziom bałaganu, pozwalający uniknąć marnowania czasu i innych zasobów na niepotrzebne zabiegi porządkujące i sprzyjający wykorzystywaniu niestandardowych okazji, poglądów i inspiracji. Nie oznacza to jednak, że nie mogą nad sobą pracować - można być bałaganiarzem na nieskończoną ilość sposobów i warto je poznawać, by się rozwijać. W niektórych przypadkach dodatkowy porządek też czyni cuda.

  4. You got: Uporządkowany kunktator

    Twoje wysiłki, by być schludnym i zorganizowanym prawdopodobnie nie przynoszą już tylko pozytywnych efektów, odbierając ci korzyści, które mogłyby płynąć z bardziej zdystansowanego podejścia. Szczególnie organizacja czasu i skupienie na tym, by go dokładnie zaplanować, sprawia pewnie, że odrzucasz albo przegapiasz ważne, nowe zadania i okazje. Spróbuj trochę wyluzować i skup się na zajęciach istotniejszych niż codzienne sprzątanie.

  5. You got: Porządkowy terrorysta. Nie wystarcza ci, że sam jesteś doskonale schludny.

    Czujesz, że powinieneś wymusić przestrzeganie w rzeczywistości niepotrzebnych i zbyt restrykcyjnych reguł, dotyczących porządku, na całym swoim otoczeniu, prawdopodobnie przyczyniając się do ciągłych napięć i nieporozumień. Takie zachowanie może wynikać z problemu - na przykład zaburzeń obsesyjno-kompulsywnych. Pamiętaj, że inni ludzie odpowiadają za swoje życie. Zwolnij - a jeśli nie możesz, zastanów się, czy nie poszukać pomocy specjalisty.

Komentarze

https://minds.pl/assets/images/user-avatar-s.jpg

0 comment

Nikt jeszcze nie napisał komentarza!