views
1. Widzisz reklamę nowego produktu – np. napoju o nowym smaku. Czy przy najbliższej wizycie w sklepie wybierzesz właśnie ten napój?
2. Umiesz dokończyć slogan reklamowy jakiegoś produktu?
3. A pani Goździkowa z czymś ci się kojarzy? A Mike, który „gra jak własna babcia”?
4. Jak rozumiesz hasło „przereklamowane”
5. Jak myślisz, dlaczego większość osób wybiera w sklepach produkty, które są lepiej wyeksponowane, znane z reklamy?
-
Bo mają wrażenie, że dobrze na tym wyjdą, chociaż tak naprawdę nie sprawdzają, czy inny produkt – mniej znany – nie byłby lepszy.
-
Dlatego że w sklepie każdy ma mało czasu, a te produkty są tak położone, że same „wchodzą w rękę”, nie trzeba ich szukać.
-
Bo lubią być na czasie, a nawet wybór batonika czy soku może świadczyć o tym, czy ktoś jest modny czy nie.
6. Jaka powinna być r eklama skierowana do młodzieży?
Psychotest: Czy łatwo ulegasz reklamom?
-
You got: Uważaj, być może straciłeś już dystans do reklam.
Bronisz się, twierdząc, że wybór produktu w sklepie jest podyktowany brakiem czasu a znajomość haseł reklamowych to rzecz, przed którą nie można uciec. Już sam fakt, że tak twierdzisz, dowodzi, że to reklamy tobą rządzą. Nie daj się - wybieraj czasem na przekór modzie, na przekór reklamom. Miej swój świat, swoje własne zdanie.
-
You got: Tak właściwie reklamy mogłyby nie istnieć dla ciebie, prawda?
Traktujesz je tak samo jak teledyski czy krótkie bajki. Są i często się je ogląda, ale nie mają wpływu na twoją codzienność. Po prostu jesteś reklamoodporny. Oczywiście, nie stuprocentowo - tak się nie da.
-
You got: Masz dosyć ciekawe podejście do reklam lubisz je, nie wstydzisz się tego, że często je oglądasz.
Ale nie traktujesz ich jedynie jako „zakupowych” wskazówek. Traktujesz je jako pewien rodzaj sztuki. Wiesz, które skierowane są do ciebie i głośno chwalisz udane spoty, ale to czy twórcom reklamy uda się zrobić z ciebie wiernego klienta... to wcale nie jest takie oczywiste. I bardzo dobrze, tak trzymać.
Komentarze
0 comment