Psychotest: Czy łatwo ulegasz reklamom?
Psychotest: Czy łatwo ulegasz reklamom?
Reklamy to nie są tylko śmieszne filmiki i głupiutkie teksty o proszkach do prania i przyprawach. To celnie i bardzo sprytnie skonstruowane przekazy, które mają trafiać do konkretnego odbiorcy. Jeżeli puszczasz koło uszu informację o nowym proszku przeciwbólowym, to nic w tym dziwnego - to nie jest reklama robiona z myślą o tobie. A tak naprawdę ulegasz im bardziej niż ci się wydaje...

1. Widzisz reklamę nowego produktu – np. napoju o nowym smaku. Czy przy najbliższej wizycie w sklepie wybierzesz właśnie ten napój?

1.  Widzisz reklamę nowego produktu – np. napoju o nowym  smaku. Czy przy najbliższej wizycie w sklepie wybierzesz  właśnie ten napój?

2. Umiesz dokończyć slogan reklamowy jakiegoś produktu?

3. A pani Goździkowa z czymś ci się kojarzy? A Mike, który „gra jak własna babcia”?

4. Jak rozumiesz hasło „przereklamowane”

5. Jak myślisz, dlaczego większość osób wybiera w sklepach produkty, które są lepiej wyeksponowane, znane z reklamy?

6. Jaka powinna być r eklama skierowana do młodzieży?

Psychotest: Czy łatwo ulegasz reklamom?

  1. You got: Uważaj, być może straciłeś już dystans do reklam.

     Bronisz się, twierdząc, że wybór produktu w sklepie jest podyktowany brakiem czasu a znajomość haseł reklamowych to rzecz, przed którą nie można uciec. Już sam fakt, że tak twierdzisz, dowodzi, że to reklamy tobą rządzą. Nie daj się - wybieraj czasem na przekór modzie, na przekór reklamom. Miej swój świat, swoje własne zdanie.

  2. You got: Tak właściwie reklamy mogłyby nie istnieć dla ciebie, prawda?

     Traktujesz je tak samo jak teledyski czy krótkie bajki. Są i często się je ogląda, ale nie mają wpływu na twoją codzienność. Po prostu jesteś reklamoodporny. Oczywiście, nie stuprocentowo - tak się nie da.

  3. You got: Masz dosyć ciekawe podejście do reklam lubisz je, nie wstydzisz się tego, że często je oglądasz.

    Ale nie traktujesz ich jedynie jako „zakupowych” wskazówek. Traktujesz je jako pewien rodzaj sztuki. Wiesz, które skierowane są do ciebie i głośno chwalisz udane spoty, ale to czy twórcom reklamy uda się zrobić z ciebie wiernego klienta... to wcale nie jest takie oczywiste. I bardzo dobrze, tak trzymać.

Komentarze

https://minds.pl/assets/images/user-avatar-s.jpg

0 comment

Nikt jeszcze nie napisał komentarza!